Minestronesoppa/gryta

 
Det blir mycket mat här på bloggen men nu när vi har testat lite nya rätter (och har en ny kamera) så är det roligt att lägga upp det och brist på annat att skriva så blir detta bra haha. Har lite torka på vad jag kan skriva om och vad jag kan fota faktiskt. Men idag var receptet på Minestronesoppa men blev mer en gryta typ, hade inte så mycket vätska så det blir en soppa då Hampus anser att soppa är bara ett sätt att lura en på en måltid. Gott var det i alla fall och smakerna var ju som minestrone :)  

Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

gott

Postat av: Matilda Berlin

Åh vad länge sen jag åt minnestronesoppa! Tack för påminnelsen ;) ser så gott ut!

Svar: Eller hur, det åt man bara i skolan ju ;)
Oliwia Eriksson

2016-04-06 @ 20:32:37
URL: http://matildaberlin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh, älskar minestrone, så gott! Får lätt bli en omgång nästa vecka.

Svar: Gör det :D
Oliwia Eriksson

2016-04-07 @ 12:55:38
URL: http://sofieblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0