Tulpaner

 
Köpte så fina tulpaner på Ikea i lördags. De slog dock ut nästa direkt men de står jättefint och ser nästan ut som det skulle kunna vara plastblommor. 
 
Idag gick jag upp med tuppen (Hampus) trots att jag är ledig, vi åt frukost ihop och sen åkte han till jobb och jag satte mig i soffan för att fortsätta mitt Hunger Games - marathon. Har sista filmen kvar att se :) Än så tycker jag verkligen att ettan och tvåan är mycket bättre än trean. Vid halv 11 tiden åkte jag till Väla för att köpa ett par simglasögon och sen begav jag mig till simhallen. 1h och 2000 meter senare så åkta jag hem och köpte med mig lite lunch och åt den framför filmen. Lugn och skön dag med nytta och nöjje. 

Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Åh, älskar tulpaner!

Svar: Jag med :D
Oliwia Eriksson

2018-03-27 @ 21:07:38
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0