Längtar

Relaterad bild
 
Sitter i soffan och tar det lugnt en liten stund innan jag ska bege mig till jobb. Lyssnar på Ida Wargs och Alexander Pärleros poddcast "Sånt är livet - Alex & Ida". Jag står i valet och kvalet av att stänga av för just nu är jag i en period där jag avundas så mycket alla som är gravida. Att ha tre stycken runt om mig på jobb och var och varannandag ploppar det upp på ens facebook eller i olika bloggar jag läser att alla är gravida... så suget efter barn blir bara större av att höra om det. Jag har alltid längtat efter barn men hur mycket det är går i perioder. Jag försöker att slå bort tanken och vet att den tiden kommer att komma men oh... min livmoder skriker ju "Hej jag är redo, nu kör vi" eller hormonerna. Tur att min hjärna stoppar mig och försöker att fokusera på bröllopet och bröllopsresan som jag ser så mycket fram emot ♥ 

Kommentarer
Postat av: Isabell

Om du inte blev lärare vad hade du velat jobba med då ?

Svar: Har svarat i ett separat inlägg :)
Oliwia Eriksson

2018-03-21 @ 17:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0