MÖHIPPA!

 
16/6-2018
Hade en helt fantastisk möhippa förra helgen! & Hampus fick sin svensexa denna dag också :)
Så mycket glädje och skratt på en helg, det lever man länge på! Vi åkte och klättrade eller treeclimbing heter det nog, så jäkla roligt. Klättrade upp för ett träd 12 meter upp och slängde mig ut bland annat. Sällan man gör sånna aktiviteter så det är så roligt när man väl är där och så roligt tillsammans med tjejerna! Sen åkte vi vidare till Bjärred och åt lunch där, lite bubbel och ett dopp i havet blev det för min del. Efter det begav vi oss till Malmö, checkade in på hotellet och sen ut på stan. Där gick jag runt och visade 3 bilder (varav en då är på Hampus) och frågade vem de trodde jag skulle gifta mig med. Självklart så trodde de flesta min älskade haha! 
 
Vi drack lite mer bubbel på rummet och hade en tjej där som demomsterera upp ett sexparty med allt mellan himmel och jord! Sen gick vi till MJs och åt middag, riktigt gott, gick vidare till deras klubb och sen efter det avslutade vi natten på Etage. En magisk helg som jag aldrig glömmer! Tack tjejer! 💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0