Hej på er!

Livet verkligen bara rullar på. Jobbar som bara den och njuter. Livet har ändrats så mycket på olika sätt. Det har varit tufft och jobbigt ibland men det är samtidigt så himla roligt. VIlket jag tycker är prio. Jag har 18 fantastiska barn i min klass och alla med olika personligheter och bakgrunder. Har aldrig jobbat 100% innan så från att ha gått i skolan i 17 år så är detta stor skillnad om man säger så. Känns som livet har börjat på riktigt nu, det är detta som är något som man har strävat efter som är ett väldigt roligt kapitel i livet :) Nu är det helg och den tar man ju vara på extra mycket, gud så trött man är på fredagar. All energi går ur en när man känner att man kan slappna av och släppa allt för en kväll. Just som lärare kan man inte lämna jobbet och inte tänka på det hemma som många andra jobb. Men ibland måste man bestämma sig för att koppla bort och det är fredag och lördag som blir dom dagarna :) 
 
Igår hade jag och H en mysig hemmakväll efter att vi varit och tittat på kök till nya lägenheten, somnade vid 23 tiden och idag har vi tittat på bänkskiva och varit en sväng på stan och ikväll ska vi iväg på middag. En mysig helg! 
 

Kommentarer
Postat av: Isabell

Har du din klass i alla ämnen eller är det som i mellanstadiet att man har dem i olika ämnen ?

Funderar på att läsa till lärare men vet inte om jag vill låg elr mellan

Svar: Jag har min klass i ämnena svenska, matte, no/so, engelska. Det är dom ämnen jag blev behörig i från utbildningen till F-3 lärare :)
Oliwia Eriksson

2017-10-01 @ 10:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0