Jag fick jobbet!

 
Idag för exakt en vecka sedan var jag tillbaka på en skola som jag varit på intervju tidigare hos angående jobb till hösten... och gissa vad? Jag fick jobbet! I augusti börjar jag jobb på en skola, som lärare i en etta, med gångavstånd från mig med supertrevliga människor och riktigt härliga barn! Jag är så glad, stolt och nöjd över mig själv att detta har jag lyckats med. En klapp på axeln till mig själv. Nu ska jag bara kämpa mig igenom denna sista termin och bli klar med det här förbaskade examensarbetet, ha 4 veckors praktik och sen sista kursen i svenska. Hejja hejja! Jag längtar efter ett välförtjänt sommarlov om man säger så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0