Onsdag

Uppe med tuppen idag, för jag ska jobba! På mitt riktiga jobb jobb, det är 3 planrings/fixa/alltmöjligt-dagar och det ska bli så roligt. En fågel viska mig i örat att vi ska möblera om en hel del och rotera på någor klassrum och så idag och fixa biblioteket m.m. Så frågan om vilket utav de två klassrumen där ettorna ska vara, vilket jag ska ha ska nog bestämmas idag. 
 
1. Lite mindre med fin utsikt och mer ljus.
2. Lite större men utan utsiken och lite mörkare.
 
och ja det går att diskutera utsikten för det är så vackert, ut över hela sundet, men jag tror nog ändå på det lite större klassrummet. Får se vad Ida säger haha! 
 
Hoppas ni får en fin dag! 
 
Bild från middag i måndags med alla fina kollegor, väldigt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0