SKAM

Bildresultat för SKAM
 
Självklart har jag också blivit en SKAM - älskare, precis som alla andra. Men tog ett tag innan jag förstod vad alla snackade om och hade ingen aning om vad det handlade om mer än att det var en tv-serie, men en dag i julas när jag inte hade så mycket att göra (hade säkert massor som behövdes göras) så såg jag första avsnittet och förstod inte alls vad som var så bra. Tog några dagar så fortsatte jag titta igen och efter 3-4 avsnitt så var jag fast. Hade så mycket ångest över säsong 1, kände igen mig så mycket och vissa stunder kändes det som om det handla om mig själv när jag börja gymnasiet. Säsong 2 var den abolut bästa! Plöjde den ganska snabbt och kunde inte hålla mig när den var slut så såg 3 avsnitt på säsong 3 på NRK, men nu har den kommit på svt med svensk text så lite skönare / roligare att titta på, när man nu hänger med på alla ord :) 
 
Vilken säsong tycker ni är bäst? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0