Pete's dragon

Bildresultat för peter och draken
 
Den här filmen älskade jag när jag var liten, någon annan som har tiitat på den också? För inte så längesedan kom det en ny version av filmen så självklart tvungen att se den. Så sitter i soffan just nu, surfar runt lite och ska börja plugga lite smått snart och har på filmen i bakgrunden. Än så länge så är den bra :) Barnfilmer är det bästa att ha igång när man pluggar och gör annat, avslappning med något lätt i bakgrunden. Jag är en sån som gärna har på mycket runt i kring mig (när jag inte ska plugga riktigt ordentligt och måste koncentrera mig till max dock) gillar att sitta vid datorn och ha på något på tvn samtidigt. 
 
Bildresultat för pete's dragon
 
Update: Åh så fin, hemsk och fin på samma gång så tårarna kom i slutet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0