Nyårslöfte som alla andra

Som varje nyår, alltid, som alla andra så vill jag ta tag i min träning och kropp. Men om nu jag och kanske ni med känner att det är ett bra tillfälle efter nyår så varför inte. Jag känner att man får lite ny energi och att börja och sätta igång med träningen "ordentligt" innan jul inte är lönt så njuter av julen för att bli lite mer peppad på att komma igång i januari. Har varit duktig med det i ganska många år och har gått ner i vikt en del på våren och sen under sommaren och vintern gått upp alla kilon igen haha men men, min kropp mår ju bra ändå och man är väl aldrig riktigt nöjd hur man än gör eller hur man än ser ut. Mitt mål just nu är att börja träna i lagom tempo, inte köra på för hårt och sen verkligen göra det till en rutin, för nästa sommar ska jag vara helt nöjd och komma i den där perfekta klänningen så nu har jag verkligen något som kan motivera mig och jag har god tid på mig. 
 
Därför var jag igår på Stadium Outlet och köpte på mig ett helt kitt för att kunna vara ute och springa nu på vintern. Fryser så lätt och drar mig för att gå ut när det är kallt men med rätt kläder (och snygga) så har man inget att skylla på. 
 
 
Allt detta är värt 3000 kr och jag betala 1185 kr för
 
Underställ (tröja + byxa)
Springbyxor med värme/regn något på låren
T-shirt 
Tröja som håller värmen
Vindjacka
Mössa
Strumpor
 
Helt sjukt, även om det var mycket pengar så är jag nöjd. Känner att har jag ändå lagt ut mer än 1000 kr på detta så ska jag ju bara använda det liksom :) Som den snygga gröna vindjackan har kostat 700 kr och nu 199 kr. Den svarta tröjan med rosa dragkedja från Craft har kostat 500 kr och nu 199 kr. 
 
I eftermiddag om jag orkar och hinner (skolarbetet tar död på mig) ska man kanske ta sig ut på en runda. Först ska jag bara gråta en stund över att jag verkligen hatar plugget just nu och tycker allt är sämst. Ingen inspiration eller motivation över huvud taget får man på denna utbildning. Tråkigt men sant, men det kan diskuteras efter jag har tagit min examen och lugnat ner mig lite haha. Vi hörs! Eloge till er som orkar läsa detta. Kännde bara att en paus i plugget behövdes och roligare att skriva det här ju. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0