Fikamys & shopping

 
Idag blev det inte att åka till Malmö så passade på att träffa upp med mamma på väla för att leta efter födelsedagspresent till pappa som fyller år i helgen :) Hittade massa fint, så hoppas han blir glad! Vi åt lite lunch/fika också på waynes, vars en latte och pirog, jättegott. Mysigt med! Det enda som fick följa med mig hem var ett torrshampoo från babtiste. Jag har satt köpförbud på bl.a. kläder på ett bra tag. Behöver spara pengar till massa annat roligt istället :) köpte också födelsedagspresent till lilla fasters älskling Mimmi som fyller 1 år nästa vecka!!! Om lite mer än en måndag åker vi upp till Stockholm för att hälsa på dem, längtar! 
 
Kom hem från väla och drog mig sedan ner till friskis och träna ett pass. Gick riktigt bra idag, skönt var det med och fick inte ont i foten som jag får var och varannan gång annars. Ibland har man lite tur :) 5,6 km på bandet och avsluta med 10 minuter crosstrainer. Kämpa!
 
Nu ska jag plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0