Spa i Tylösand

 
Förra helgen (sön-mån) var jag, mamma, Fay & hennes mamma i Tylösand på SPA! Vi har fått spadag tre år i rad i födelsedagspresent så det har blivit en liten tradition men denna gång blev det en övernattning också som vi inte gjort innan :) Vi kom dit strax efter lunch och fick våra rum, bytte om och korka upp en flaska skumpa innan vi gick ner till spaet. Det var ganska stort och mycket folk men vi gick runt och testa alla pooler. Utomhuspoolen tycker jag är bäst, så himla mysigt att sitta i det varma vattnet medan det är kallt uppe. Dock tycker jag att vattnet kunde varit några grader varmare. Sen på kvällen blev det en trerätters middag med skagen till förrätt, sen en boeuf bourguignon och Crème brûlée till efterrätt. Det var verkligen jättegott alltihopa! Vi gick och la oss och gick upp till en supermysig frukost och det bästa av allt var att där var en maskin som gjorde färskpressad apelsinjuice. Du la i apelsinerna själv och sen 5 sekunder senare jättegod juice, åh så gott! 
 
Efter frukosten blev det lite mer spa innan alla skulle gå på kroppsmassage. Jag fick en kille som massera mig och inte alls något jag uppskattade. Inte för att han var dålig utan att kännes inte rätt bara, haha, kändes som jag var otrogen? Liksom är det någon man jag vill ska masera min kropp så är det Hampus och absolut ingen annan. Han var duktig och det gjorde under för min rygg men kunde inte vara lika avslappnad som om det var en tjej. Är jag fjantig? Eller? 
 
Det var jättemysigt iallafall, vi får se vart det blir nästa år hehe :) 

Kommentarer
Postat av: k

Härligt med spa :)

Svar: Väldigt :D
Oliwia Eriksson

2017-03-17 @ 18:37:57
URL: http://alternativmat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0