Drömmer mig bort

 
Idag mår jag inte alls bra. Hampus har blivit dunderförkyld och nu är det min tur också. Lite svårt att undgå när man gärna vill pussas och lever ihop haha, men ändå värt det! Ligger fortfarande i sängen och tittar ut på det fina vädret, massor med snö och har snöat lite smått hela morgonen. Även om snön kom lite för sent så är det fint, blir så mycket ljusare och tyst :) 
 
När det är snö ute så sitter jag här inne och letar efter vintersemester till något betydligt varmare ställe. Hampus fyller ju nämligen jämt till vintern och då ska vi självklart åka bort på en mysig semester över jul och nyår, till vad det lutar åt nu, Thailand. Jag vill ju bara boka allt nu, nu, nu men ska först hitta det där perfekta stället vi vill till och helst hade man ju velat hitta ett bra erbjudande på flygbiljetter... men nog svårt när det just är över jul & nyår. Vi tänker oss en mellanlandning i ex. Bangkok och sen vidare till något annat ställe. Inte allt för bökig resa med massa byten och båtar, bil i timmar osv. Vi vill maximera tiden på plats och njuta av sol och bad och bara koppla av i två veckor. Jag längtar! Det är ju sommar och allt sånt därimellan men jag längtar så till en riktigt fin vit strand med klarblått vatten och inga måsten och att bo på hotell! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0