Snart är året slut

... därför summerar vi året med lite tillbakablickar och tankar :) 
 
 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 

- Besökte städer jag inte varit i innan. 

- Undervisa min alldeles egna klass. 
- Var i Tylösand på SPA och fick massage av en man, väldigt annorlunda och obekvämt.  
- Löneförhandlat och fått ett jobb på 100%. 

 

 

Hur har ditt 2017 varit? 

Det har varit väldigt bra! Så mycket som har hänt och väldigt mycket glädje med allt från jobb till kärlek. Toppenår!  

 

Blev du kär i år? 

Ännu mer kär i min fina fästman! 

 

Vilket datum från 2017 kommer du aldrig glömma? 

Hm.. har nog inget specifikt datum men många minnen från ex. examen och födelsedagsfiranden. 

 

Vad är din största framgång 2017? 

Mitt underbar jobb! Absolut, har betytt så mycket för min personliga utveckling och stärkt mig! Även boostat mig i mitt självförtroende och min bild av mig själv som lärare. 

 

Bästa köpet? 

Min bröllopsklänning och Hampus 30 årspresent - resa till Paris! 

 

Vilka länder besökte du?

- Danmark

- Tyskland x2

- Spanien x3

- Ungern

 

 

En gång du grät:

När jag packade ihop mina grejer i klassrummet inför jullovet grät jag av lycka att jag redan jobbat en hel termin med underbar barn och bästa kollegorna jag kunde någonsin önskat! 

 

Favoritprogram på TV?

Wahlgrens värld! 

 

Bästa läsupplevelse?

Hjärtats innersta röst. 

 

Bästa tv-serie?

Game of Thrones 

 

Bästa film?

The mountain between us bla. 

  

Vad önskar du att du gjort mer?

Kommer alltid säga att jag önska att vi reste mer, även om vi har rest mycket, men det är ju så roligt! 

 

  

Den maträtt du åt oftast 2017?

En köttbit med potatis i någon form och bearneise.

 

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2017?

Var i Barcelona helgen innan jag fyllde år så firade lite där och mös 2 dagar innan, fyllde år på en måndag så det var jobb hela dagen som gällde då :) 

 

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Resor, kläder, mat! 

 

 

Högsta önskan just nu?

Att gifta mig, fast det ska jag ju men jag längtar så mycket! 

 

Vad fick dig att må bra?

Min färstman, mina vänner och min familj, kollegor & jag själv!

 

 

Vad är du mest stolt över?

Att jag tog min examen och har nu jobbat en hel termin! 

 

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?

Peppa mig själv till att ha min drömkropp inför bröllopet! 

 

Vad ser du mest fram emot 2018?

Bröllopet och vår bröllopsresa!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0