Lillejulafton

 
Idag är det min och H årliga julfirande på lillejul. Femte året vi firar ihop och jag måster erkänna att det nog är årets absolut mysigaste dag! Jag älskar vår tradition. Vi lagar mat länge och myser, lyssnar på musik och dricker glögg/glühwein. Vi delar alltid ut julklappar till varandra denna dag också och iår som alla andra år får jag så fina saker och idag fick jag en superfin klocka med meshlänk. Jag gav honom en aftershave och handkräm. Vi har precis tittat klart på Tomten är far till alla barnen och har slagit in alla julklappar och packar lite inför imorgon då det blir julfirande hos mina föräldrar. Hoppas er dag varit lika bra och GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0