GOALS

      Bildresultat för svenska flaggan      Bildresultat för österrikes flagga      Bildresultat för tysklands flagga
Nästa vecka åker vi upp till Stockholm för att hälsa på min bror med sambo och deras barn! Längtar så, alldeles för sällan man träffar dom. Mattis och Mimmi växer så himla snabbt, man hänger ju inte med! Mattis fyllde ganska nyligen 2 år och Mimmi är snart 8 månader. Ska gosa och pussa sönder på dom!
 
Sen efter Stockholm är det ca 5 veckor tills jag och Hampus åker till Wien :D ska bli så himla roligt. Något helt nytt och lite annorlunda. Tror där är fint på höst/vintern. Mysiga kafé, shopping, gammla byggnader, gågator, kanaler, god mat m.m 
 
Sen efter det så bokade vi in igår att jag, Hampus och mina föräldrar ska åka till Hamburg veckan innan jul och gå på julskylltning! Hur mysigt? Jag har varit där (tydligen) två gånger när jag var så lite så jag inte minns men mamma och pappa har varit där många gånger utan mig, med sina kompisar och nu äntligen ska jag också dit. Nu när jag uppskattar det lite mer också och därför fråga vi och de också ville hänga med och visa mig och Hampus lite. Jätteroligt. Jag och Hampus tycker om Tyskland, det är ett trevligt land, trevlig människor, har god mat, fint och fräscht m.m 
 
Det är vad hösten/vintern av 2016 bjuder på. Tre resor till 2017 är än så länge inbokade och fler kommer det att bli :D Älskar att resa? JA, älskar att resa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0