Spola tillbaka så jag får mer tid

Har suttit här i för många timmar... men tillåter inte mig själv till att göra något annat när jag sitter här och varvar nytta med nöje. Nytta att jag skriver typ i 10 minuter varje timme på någon av mina texter och sen gör jag massa annat som jag inte borde. Tittar på Youtube, bloggar, läser bloggar, planerar andra saker, kollar facebook och allt annat roligt man kan göra istället för att plugga. Till och med roligare att diska och gå ner i tvättstugan, än att plugga. Mitt "inre jag" säger att jag ska hoppa av skolan ett år men har jag kommit såhär långt så kan jag inte ge upp! Jag vill bara vara klar nu, somna och vakna igen när det är maj och snart slut. 

 

 
 
Mjukiskläder för all del, men de som hade kunnat leva i det förstår jag inte. Nästan så att jag hade varit mer produktiv om jag klädde på mig "ordentliga" kläder än att  jag sitter i detta och ändå känner att "äh jag behöver inte göra något". Knasigt. Just nu står jag i valet och kvalet mellan att göra vid mig på 20 minuter så man ser skaplig ut och möta Hampus på ICA i stan för att hämta ut ett paket till oss eller sitta kvar här... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0