Sista dagen i oktober

 
 
 
 
Hej på er! Det blev inget plugg idag men äh ibland blir det så :) Jag gick upp vid 9 tiden och satte mig i soffan och titta på lite tv och bokade en restaurang till när jag och Hampus ska till Wien. Det var så konstigt bokningssystem på deras hemsida så jag ringde upp kundservice på American Express och fick (har alltid fått) så bra hjälp av en trevlig tjej. Det är guld att ha den möjligheten att de kan rekommendea restauranger och boka till en och ibland när man själv ringt och inte finns bord på en restaurang kan man be dem ringa istället och oftast kan de fixa för det finns bord som är reserverade för Amex-kunder. 10 av 10 stjärnor till det! 
 
Jag har ätit lunch och ska snart ta bilen och köra till jobb. Jag brukar ta tåg/buss men mitt busskort gick ut i helgen så idag får det bli bilen. Behöver tanka också så gör det på vägen :) Hoppas ni fått en bra start på veckan. Vi hörs! 

Kommentarer
Postat av: Freja Lindsjö

Fin du är! Och vad roligt ni ska till Wien :D

Svar: Tack så mycket!! :) Ja ska bli så kul!
Oliwia Eriksson

2016-10-31 @ 13:00:41
URL: http://frejamarley.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0