Onsdag

Sitter här och pluggar. Läser intruktionerna om och om igen och blir inte klok på det. De utbildar oss att bli så himla pedagogiska och tydliga men så gör de tvärt om själv. "Detta bör ni göra" Varför gör ni inte så då? Förstår inte. Så mycket energi de går till att de ska svara på 1000 frågor som vi ställer. Alltid samma visa till varje uppgift. Så säger läraren "uppgiften är ju självklar"... men är den verkligen det när 30 stycken ställer 10 frågor var?

 

Jag ska snart göra lite lunch i alla fall och göra vid mig lite för kl 13 ska jag bege mig mot tåget för att åka och jobba lite. Skönt att det inte är stängning idag! Kommer hem en timme tidigare och behöver inte stressa för att hinna bussen :) 

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas det går bra på jobbet! :)

Svar: Taack!! :)
Oliwia Eriksson

2016-10-12 @ 12:04:31
URL: http://amandalarsson.nu
Postat av: Erika

Det där med att inte ha full koll på uppgifterna känner jag igen!

sv. Åh okej, då är du klar ett halvår innan mig. Härligt! :)

2016-10-12 @ 15:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0