Kanelbullensdag

 
Idag är det Kanelbullensdag!! *fanfar*
 
Men eftersom jag kom hem från skolan för snart exakt en timme sedan och tycker det blir för sent att börja med det efter middagen så ska jag gå upp imorgonbitti och baka istället :) Jag är hemma hos mamma och pappa idag eftersom Hampus är i Stokholm på en kurs. Så ska äta middag och sova här inatt hos dem. Ledig imorgon och mycket mer plats här så blir perfekt att baka kanelbullar då och så att Hampus får (nästan) helt nybakade bullar när han kommer hem imorgonkväll är inte fel ♥

Kommentarer
Postat av: josephine Asplund

Jag är ute efter en snygg höst jacka, vet du någonstans där de har det?
Haft en bra dag annars?? Kramar <3

Svar: Tyvärr, tycker det själv är så himla svårt. Hoppas du lyckas hitta en :) Kram
Oliwia Eriksson

2016-10-04 @ 17:27:54
URL: http://josephineslifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0