Håret

 
 
 
Igår var jag hos frisören och slinga håret och klippte av en liten bit (3 cm). Jag blev aldrig helt nöjd förra gången så jag rätta till det igår och nu är jag jättenöjd. Mycket bättre :) Det mörka blandades upp med ljusa slingor så nu är det lite blandat i färgerna och det ser inte rött ut i starkt ljus. Nu är jag redo för att bege mig ut... synd bara att det ska blå så mycket! Även om det är 11 grader så gör blåsten att det blir mycket kallare. Men ändå en finare höstdag idag för solen är framme och himlen är blå. Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Freja Lindsjö

Så fint! :)

Svar: Tack så mycket :)
Oliwia Eriksson

2016-10-28 @ 12:31:36
URL: http://frejamarley.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0