Domedagen här...?

Bildresultat för teenager post
 
Idag känns det som domedagen. Jag har ett arbete på 4-5 sidor att skriva som ska in nästa fredag men imorgon så går det att göra en "delinlämning" typ isch, så att man får tillbaka kommentarer på det. Men jag har inte börjat, knappt, och vill självklart kunna få en liten kommentar i alla fall för att se om man är på rätt spår. Så minst 2 sidor ska jag få ihop idag är mitt mål, det ska man väl klara? Ska gå och börja nu och sitter kanske två timmar innan jag ska äta någon lunch och sen kanske två timmar till innan jag ska till frisören och sen hela kvällen. Passar perfekt att Hampus är borta ikväll så att jag får tid och inte blir distraherad av att han är hemma och vilja vara med honom istället :) 
 
Varför tar det där steget till att verkligen börja med något så lång tid?!? Jag är så trög i starten men sen med lite press och stress så klarar jag det. Inte en metod som håller i längden egentligen haha. Kids, don't do that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0