AW

Hampus ringde precis

H: Vad gör du älskling? Pluggar?
Jag: Sitter och tittar på lite Youtube, orkar inte plugga för haft så mycket i huvudet idag och ingen feeling.
H: Förstår. Det är ju väldigt fint väder idag, ska vi ta en after work?
Jag: OH YES!
 
Det kan nog ha vara något av det bästa förslag han kommit med denna vecka. Haha. Det är liksom 14 grader ute och bara sitta här inne hela kvällen ska jag inte göra. Maten vi har planerat att äta går fort att laga så en timme ute på stan tackar jag inte nej till. Älskar mitt i veckan mys i denna fina fina stad! 
 
 
Ser ju hellre att jag hade suttit i Krakow en varm sommardag som
på bilden ovan men en fin höstdag är också ganska mysigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0