Jag är klar!

 
 
Nu har jag äntligen skickat in mina arbeten och kan ta helg och sen njuta av fyra veckors praktik! Det har varit en tung kurs och jobbiga examinationer! Man kanske får komplettera, hoppas klart inte, men kan inte göra mycket mer just nu så nu ska jag bara njuta över att det är slut och ta beskedet man får sen då och inte tänka på det mer nu :) Trevlig helg på er! Jag ska gå och göra vid mig lite nu och om 2 timmar kommer Hampus hem igen för det är bara halvdag idag och då ska vi åka och handla och äta lite lunch och förbereda inför imorgon! 

Kommentarer
Postat av: Freja Lindsjö

Så härligt, bra jobbat :)

Svar: Åh tack! :)
Oliwia Eriksson

2016-11-04 @ 10:38:22
URL: http://frejamarley.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0