Första advent (igår)

 
Veckorna bara flyger förbi på praktiken och jag har bara tre dagar kvar tyvärr... Ser inte alls fram emot att gå tillbaka till skolan. Det känns så bra när man är ute i klassrummet med barnen. Nu ser man (snart) ett slut och vill bara ut och jobba. Sista året har börjat tuffare än vad jag väntade. Men jag ska ju ta mig igenom det, så är det bara :) Idag tände vi i alla fall adventsljusstaken i klassrummet och tittade på ett avsnitt Pelle Svanslös, så mysigt. Lite julpyssel och matte och svenska i vanlig ordning. Nu ropar sängen och ännu en tidig morgon, jag är helst slut på kvällarna och speciellt fredagskvällarna men det är det värt, inte van vid så mycket energi barnen tar men även som de ger! Långa dagar med många intryck och många tankar, så roligt det är! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0