Tenta imorgon...

Vad hade jag gjort utan denna fina människa? 
 
Nu ska jag snart krypa till sängs. Min ångest är total och lite nervös är jag också så får se om jag kommer kunna somna. Tenta imorgon mellan 09:00 - 14:00. I matte som är verkligen mitt sämsta ämne. Har jag tur så blir det mer didaktik än att räkna och man kan klara sig på poängen där. Men annars så har jag chans den 20 juni en gång till och jag ska satsa allt tills dess. Så efter tentan är det inte slutpluggat. Vi har ett grupparbete med redovisning kvar den 3 juni och sen ska jag fortsätta plugga till omtentatillfället för att kunna vara redo då ifall jag får besked att jag inte klarar det imorgon :) Låter som en sund inställning trots allt. 
 
Känns som jag redan tagit lov och huvudet har slutat att fungera. Varför lägga in en mattekurs i slutet av terminen, precis innan sommaren? Vi som läser matte tillsammans nu är de som inte valt matte som sitt fördjupningsämne. Då kunde man kanske varit lite smart att lägga in det efter sommaren när man kommer tillbaka med nya friska tag! Lätt att vara efterklok...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0