Inget badväder



Igår blev vi klara med vårt grupparbete och nu ska jag bara till skolan 1 gång till för redovisning och det är nästa fredag så efter det är det lov. Efter skolan åkte jag hem till mamma och pappa. Åt lite lunch där och satt ute i det fina vädret och läste lite. Åkte sen för att jobba 3 timmar och sen kom Hampus och hämta mig så åkte vi tillbaka till mamma och pappa igen. Satt ute och åt middag men vädret var inte alls så bra som innan, mulet och börja blåsa lite. Vi som hade tagit med badkläder så vi kunde ta ett dopp i poolen... Blev inget med det! Idag är det inte heller något roligt väder. Men jag ska ändå ta mig ut på stan för att hämta en bok jag har beställt och kika på lite annat och sen köra och lämna lite lunch till mina finis på jobb! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0