Yves Rocher

 
Jag har lite ångest över att jag måste plugga som bara den, men jag var tvungen att gå till biblioteket och hämta några böcker för att ha lite mer kurslitteratur till arbetet så jag tog en promenad dit och på vägen hem gick jag in om stan på Yves Rocher. Kunde inte motstå det när jag fick hem ett blad där de gav mig 30 % på två produkter och om jag handla över 179 kr fick jag en gåva. Jag är alldeles för svag för den typen av reklam och jag tycker om Yves Rochers produkter, hag i för sig aldrig testat deras smink men nuså gav jag mig på det :) 
 
Det jag först och främst var ute efter var ett baslack. För någon vecka en köpte jag deras topplack och shit så bra det är, negallacket håller så länge! Så tänkte att ett baslack kan ju inte göra att de blir sämre liksom, så ett sådant blev det för 41 kr (59 kr ordinarie pris). Sen blev det en jättefin ögonskuggspalette! Jag har bara beiga/bruna toner i en jättefin palette från H&M så jag var sugen på något rosa för att göra lite ljusare och skuggade sminkningar. Fyra jättefina färger verkligen! 111 kr kosta den (159 kr ordinarie pris). 
 
Sen bara för att komma över 179 kr så blev det en shower gel som jag använt innan och doftar så gott av Carambole/Stjärnfrukt. 35 kr kostar den bara! Gillar deras duschtvål jättemycket, har en i duschen nu och två andra på lager med andra dofter. Så eftersom jag kom över 179 kr så fick jag med en nattkräm för lite torr hy, jag är inte så torr direkt men runt näsan och på hakan kan de bli torrt ibland och det skadar väl inte med mycket fukt och lite fetare kräm under natten :) Den kostar annars 129 kr, kan skriva om den sen vad jag tycker. Fick även med som en lite extra grej en test på ett serum som man ska ha under sin dag och nattkräm. Toppen! Jag älskar att testa sånnahär produkter och känns som man fick det gratis haha fast jag handla liksom. Gud vilket långt inlägg, men puss på er som läst hit! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0