Lite av helgen



Igår åt jag och Hampus detta till middag! *gubbe med hjärtögon* Hade färska räkor på M.A.T för 99 kr/kg och de såg så goda ut så vi var tvugna.... Sjukt goda var de också! Sen bestämde vi för att lyxa till det lite fullt ut så det blev vars en köttbit också med goda tillbehör :) Tittade sen på lite tv och det blev bland annat Victorias Secret Fashion Show. Mumma! Nästa gång (till sommaren) när jag besöker en stor Victoria secret butik ska jag nog köpa mig en till fin bh därifrån :) dyra men åh så fina! 
 
Idag söndag började med en lugn förmiddag, sen drog vi oss ner en sväng på stan i jakt efter en lampskärm men blev ingen. Sen blev det en spontan tura på båtarna med Hampus pappa och vi åt middag tillsammans. Varit hemma sedan lite över nio och ska gå och lägga oss nu, Hampus sover redan i soffan så ska försöka få in han här i sängen nu. Godnatt på er! 

Kommentarer
Postat av: Embla Sofia - Mamma, fotograf, DIY

Men vad gott med räkor! :)

2016-01-09 @ 22:56:38
URL: http://emblasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0