heeeej

1. Hur gammal är du om fem år? 26 år och 2 månader 
2. Vem var den sista du träffade? Mamma
3. Hur lång är du? 173
4. Vilken var den senaste film du sett? 12 Years a Slave 
5. Vem ringde du senast? Hampus
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Grattis på födelsedagen!!" Till min faster 
7. Vad är dagens planer? Är hemma hos mamma och pappa nu, ska snart bada vovven och sen åka hem och ikväll blir det ett step pass på friskis.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms tror jag nog, förutom med de närmsta.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? 10 minuter sedan
 

11. Vilken ögonfärg har du? Grön/Blå
12. När vaknade du idag? 06:50 när Hampus klocka ringde men somna om till 7:40, då han skulle åka. 
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja
14. Vilken är din favoritplats? I famnen på den jag älskar!
15. Vilken plats föredrar du minst? Hos tandläkaren
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jobbar på, är gift, har barn, rest/reser och sett/ser mycket, kanske planerar på en flytt utomlands.
17. Vad skrämde dig som barn? Tandläkaren har varit en ständig skräck hos mig som barn. 
18. Vem fick dig att skratta senast? Hampus
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, jag vet vad det är och mormor och morfar har hemma hos sig, men inget jag har köpt så länge jag levt. 
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? I trosor, inget jag gjorde förr (2,5 år sedan) men nu kan jag knappt sova med något på mig utan att det är obekvämt. 
22. Hur många kuddar har du i sängen? Jag och Hampus har 3, ska ha 4 men ska åka och köpa en snart.
23. Hur många landskap har du bott i? 1, Skåne
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Allihopa, beror på vilket väder det är. Men att gå barfota på sommaren/sol semestern är ju underbart!
26. Är du social? Det tycker jag att jag är!
27. Vilken är din favoritglass? Mjukglass är så gott!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara till att köpa en bostad och resa.
29. Tycker du om kinamat? Ja
30. Tycker du om kaffe? Nej
31. Vad dricker du till frukost? Äter knappt frukost, men när det väl blir så dricker jag juice eller mjölk om vi har det hemma. 
 
 
32. Sover du på någon särskild sida? Nej
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? Ja
35. Är du en beroendemänniska? Konstig fråga men det finns saker som jag är beroende av, som trygghet, inte vara ensam, min telefon kan jag nog säga också, 
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Vet någon som man gick i skolan med när man var liten men ingen så nära annars. 
37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite spanska och danska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, när jag bröt benet som liten. 
40. Föredrar du havet eller en pool? Båda
41. Vad spenderar du helst pengar på? Resor
 

42. Äger du dyra smycken? Ja
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Lunchen, kycklingköttbullar.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Mitt hjärta! Får mig alltid att skratta
46. Välj ett ärr på din kropp? Har inte så mycker ärr, ett lite jack i pannan från när jag var liten, man ser det om man rynkar pannan. 
47. Vad har du för ringsignal? Iphones standardsignal.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja
49. Vart togs din profilbild för din facebook? På hotellet i Polen, Warszawa. 
 

50. Kan du byta olja på bilen? Nej
51. Har du fått fortkörningsböter? Nej
52. Vilken var den senaste bok du läste? Nordkorea: Nio år på flykt från helvetet
53. Läser du dagstidningen? Aftonbladet och HD på nätet ibland
54. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
55. Dansar du i bilen? Nej
56. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix Fm
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Att jag ska vara på jobb halv 10 istället för 20 i. 
58. När var du i kyrkan senast? Det var nog i kyrkan i Polen. Stanna förbi en jättefin kyrka och tände ett ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0