Selmas saga

Bildresultat för selmas saga
 
Vad tycker ni om årets julkalender, Selmas saga? Om ni nu tittar på den. Jag har alltid tittat på julkalendern som liten och det var väl ett tag när man "blev för gammal" för att titta på det, tyckte man. Men ändå nästan varje vinter. Men nu när man är "vuxen" har man kollat läget lite i början om den verkar bra och forsatt om det är något bra och jag tycker inte det har varit någon som har varit jättebra på flera år. Selmas saga som är iår tycker jag är jättebra! Vintrig, mysig och pedagogisk. Speglar bra med lite från en äldre tid men ändå nytt och spännande :) Bra skådespelare också tycker jag. Hoppas den håller sig bra hela vägen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0