Gott nytt år!

Väldigt frånvarande här men det är full rulle! Hoppas att ni har haft en mysig jul, det har jag. Firat i flera dagar med nära och kära. Jobbat en del har jag också gjort vilket är ganska kul i jultider, mycket att göra :) Imorgon så är det nyår och det betyder jobb för mig först till halv 3. Sen hem och fixa för gäster som kommer hit och vi ska göra en pangmiddag tillsammans och fira ut 2016 och in 2017.

 
Detta året har varit helt magiskt. Varit på så många resor och fått upptäcka nya platser, haft fina dagar hemma i Sverige och skolan har rullat på men inte minst så har jag kommit ett steg närmre att bli fru till min älskade Hampus! Kan inte förstå det och önskar mig inget annat hellre i livet än att få vara med honom föralltid! ❤️️ ofattbart hur kär och lycklig man är, wow vilket år. 2016 är ett år jag aldrig kommer att glömma men tror att 2017 också kommer bjuda på mycket av det goda! Så välkommen!
 
 
 

Den årliga #bestnine2016 bilden från instagram. Detta är mina 9 mest gillade bilder. Hoppas ni haft ett bra år och får ett bra slut och gott nytt! Vi hörs 2017! ❤️️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0