Sväng till Malmö

Igår blev det en sväng till Malmö med Linnea. Vi åt god lunch på lilla torg och sen gick vi och shoppa lite 😊 fick med mig hem två nya pennor till skolan, en förvaringslåda till post och lite annat när man kommer innanför dörren, en kroppsolja, två små vasar och lite godis. Ska snart dra mig upp ur sängen och börja dona lite med den där lådan och få snyggt där vi lägger nycklar och annat när man kommer hem. Lätt att det samlas allt för mycket skit där, som kvitton, prislappar, mynt från andra länder, medlemskort från olika stället osv. Ja ni vet!

Är ledig idag också, så efter lunch så ska jag bege mig hem till mor och far och ikväll blir det middag där med min farbror, faster och kusin från Stockholm 😊

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0