Mascaraproblem

 
Jag köpte Lancomes mascara i november som nu är typ slut och i julklapp fick jag Blondinbellas LCC mascara av mamma. Så testa den för typ en månad sedan kanske och den sög verkligen :( Jag har aldrig haft problem med mascara, jag har långa fransar i mig själv så letar inte efter en mascara med bästa volym och som ska förlänga dem. Jag har använt många riktigt budget som funkat bra men Lancome har blivit en verklig favorit nu, men den är lite dyr så väntar med att köpa den igen. 
 
Men åter till Blondinbellas mascara så klumpar den så jäkla mycket, jag får stå i evigheter med över fransarna och det blir typ okej efter jag tagit bort klumpar men sen där nere så går det verkligen inte. Usch ser ut som jag inte vet hur man använder en mascara för det klumpar och klibbar så mycket. Jag gav den en chans till igår men nej, så frustrerad. Svår att få bort är den också. 
 
Åhlens har i alla fall nu 50 % på lite utvalda produkter och bland annat denna mascaran från Maybelline. Har använt den innan och gillar den, kostar bara 65 kronor nu :) Tips! Gäller bara till söndag dock!

Kommentarer
Postat av: Cassandra Haraldsson

Synd att den inte var så bra...

2016-04-02 @ 11:26:09
URL: http://sensor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0