Före, efter & ootd

 
Sällan jag går ut utan smink men jag kan helt klart göra det men tycker smink är roligt så jag har gärna det på mig, olika sminkningar dock beroende på vart jag ska. Är det skolan blir det något lätt och enkelt och fest blir det ju mycket mer :) Nu ska jag snart ner på stan och äta lunch på Hos Bo med Isabelle! Hampus bästa kompis fina fru! Den ni, älskar att man fått träffa så många fina människor efter man träffat Hampus både familj och vänner.
 
Idag har jag på mig en blus från Mango som jag köpte i London förra året på rea, fynd! och ett par gamla slitna crockerjeans, men som fortfarande är helt perfekta! Vi hörs sen, ikväll ska jag och Hampus hitta på något roligt och även testa laga en ny maträtt! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Så fin blus!

Svar: Tack så mycket! :)
Oliwia Eriksson

2016-04-07 @ 13:01:48
URL: http://annahermanson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0