Detta längtar jag efter

5 saker jag längtar efter
 
1. Att bilda en familj! Hade jag inte haft sunt förnuft så hade jag velat ha barn helst igår. Men mitt hjärta och hjärna säger att jag måste läsa klart min utbildning och sen har jag insett att jag vill resa med Hampus en del efterrråt och leva på det viset ett tag innan det andra kommer. Men jag längtar så mycket till att se hur vår egna lilla familj kommer att bli! 
 
 
2. När vi ändå var inne på det lite innan så längtar jag till jag är klar med min utbildning. Tills jag är färdig lärare och ska ut och stå på mina egna ben. Det är läskigt och inte så lång tid kvar. Jag trivs med att studera och tycker den vardagen är rolig så hade kunnat tänka mig att kompletera med fler kurser men när jag väl är klar så vill jag nog bara ut och jobba. Får se hur det blir i framtiden med vidare studier :) 
 
 
 
 
 
3. Att resa! Nu har jag ett så enormt sug att komma iväg på alla planerade resor för i år och även de som inte är planerade för framtiden. Jag älskar att resa och se världen och speciellt med Hampus. Vi är lika nyfikna och intresserade av liknande saker, vi är the perfect match gällande resa! (Även annars också såklart). Weekends, långresor, solsemester, städer, bada, museum, shopping, snö, vinter som sommar. Alla resor är härliga! 
 
 
 
 
 
4. Jag har mål om att jag någon gång i mitt liv ska vara nöjd över min kropp. Något de flesta säkert har och vem vill inte vara nöjd med sin kropp och hur många har inte komplex liksom? Jag försöker i omgångar men jag tror inte jag är så pass missnöjd över min kropp så jag ger inte gärnet. Jag vill gå ner i vikt, jag vill få bort mycket på magen, jag vill ha fastare rumpa osv osv. Men någon gång i livet ska jag vara där jag vill och det längtar jag efter så! Ska ge min fan på att klara det! 
 
 
 
 
 
5. Att gifta mig! Giftemål innan barn är något jag verkligen vill och tur att mannen jag vill gifta mig med tycker detsamma. Tänk att planera ett bröllop... och sitt eget! Bara att välja klänning? Vara upp över öronen kär. Ha en ring på sitt finger. Inleda en evighet med någon annan som man älskar och som älskar en tillbaka. Jag är ju kär i kärleken och att gifta mig är något jag längtar efter, för nu har jag ju faktiskt hittat Honom med stor H. Hampus. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0