Allt på O

Jag heter: Oliwia

 

 

Jag är: Omtänksam. Ja, jag anser att jag är det :) Sätter ibland andra människor före mig själv vilket både kan vara nackdel och fördel. 

 

Jag har: Oranga naglar. Dock börjar det bli lite slitet nu så ska måla om dem idag.

 

Jag är rädd för: Ormar. Inget jag sett vilt typ mer än kanske en lite i skogen hos mormor när jag var liten och de som är på djurparker i burar är väl inte så roliga, men jag hade varit rädd om jag var utomlands t.ex. och stötte på en orm på något sätt.

 

Jag är inte: Orädd. Helt orädd kan man ju inte vara, finns många saker här i världen/livet som man är rädd för. 

 

 

Jag sjunger: Oblygt när jag är hemma. Kan sjunga lite då och då här hemma när Hampus också är hemma. Kan inte själv avgöra riktigt om det är bra eller dåligt men ibland säger han i alla fall inte till mig att sluta så lite mysigt måste det ändå vara! 

 

Jag gillar: Ost. En ostbricka som efterrätt är ju riktigt gott. Dock inte så många "fina efterrrättsostar" jag tycker om men de som jag gillar är riktigt goda :) Ost som pålägg till frukosten är också gott. 

 

Jag äter: Oliver. Gröna oftast, de är godast! 

 

 
 

Djur jag påminner om: Orangutang? Orm? Oxe? Hoppas jag inte påminner om något av dessa djur :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0