nionde i nionde

Här sitter jag i soffan och ser på ett avsnitt Desperate Housewives och har precis ätit lite lunch. Idag blev det ett snabbt ihopsläng av carbonara gjord på milda och lite bacon. Hade grupparebete mellan 9-12 planerat idag men vi var ganska snabba och hade inte så mycket att göra så hann med tåget 11:08 hem. Skönt! Gick in om H&M och köpte ett nagelack som jag sucktat efter några gånger jag varit där, trots att jag har massor redan, men nagelack kan man inte få för mycket av, typ. Köpte även ett hårspray för mitt var slut insåg jag imorse och fick gå ut med babyhåret som spretar över allt... imorse var inget kul, hade en bra hårkväll och hoppades att vakna med fint hår men nej så måste jag använda plattång för att fixa det och självklart har plattången gått isönder. Stendöd imorse hur jag än gjorde och är det fortfarande, men som tur kom mamma med min andra nu som varit hemma där hos dom så behöver i alla fall inte köpa ny och slänga ut pengar på det! Kaos imorse, hoppas grannarna hörde min frustration, Hampus gjorde det i alla fall och fick vakna till ganska snabbt för att hjälpa. Fina kille! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0