H&M´s nya

På vägen hem från knutpunkten för ca en timme sedan så gick jag in om på h&m. Märkte imorse när jag tog på mascara att den verkligen sjöng på sista refrängen, klumpade och hade sig så en ny mascara var jag ute efter och jag kom hem med även en ansiktsmask och ett duschtvål. H&M har verkligen gjort om hela sin smink/skönhetsdel och det ser jättefint ut. Är jättesugen på att testa deras rouge och foundation, läppstiften såg inte dumma ut heller och fina förpackningar har allt! och titta bara på de nya påsarna! Hur fina!?!? Känns lyxigare och roligare för att vara h&m liksom. Efter middagen ska vi titta på tv och då ska jag använda min mask och ikväll blir det en dusch med nya tvålet. Ha en bra tisdagskväll för det ska jag med mitt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0