En dag hos päronen


Varit hemma hos mamma och pappa ganska länge idag. Pappa var i stan så han hämta upp mig kl 12 så åkte vi hem och lagade kvällens middag, gulasch. Tog även med våra lakan hem för att tvätta hehe, guld att mamma har en mangel så med lakanen gör jag/vi det där hos dem ;) tack!! Badade även min lilla söta vovsing, tråkigt att inte träffa henne så mycket nu så det blir extra mys när man väl är hemma! Men en mysig kväll har vi haft. Hampus kom efter jobb och vi åt den goda maten, prata resa och leta resa och andra spännande saker som kommer kanske hända :D håller tummarna för mitt hjärta! 

Nu är vi hemma eller har varit det ett bra tag och vi satte igång ett avsnitt lyxfällan, i sängen ikväll faktiskt. Sitter för det mesta vid soffan klart men ibland är det skönt att ligga i (den mest underbara) sängen! Godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0