2 år tillsammans!




Hej på er! Ska ta tag i bloggen igen. Känner att det lockar och tycker det är roligt att kunna gå tillbaka och läsa vad man gjort!
 
Igår firade jag och Hampus 2 år tillsammans! Vi var på Nellys food etc på Radisson Blu. Det var jättegod mat, rekommenderar er att gå dit! Jag åt entrecôte till huvudrätt och Hampus tog bergtunga. Förrätt och efterrätt blev det med. Avslutade med en drink i baren innan vi gick in mot stan och stanna på Aptit för ett glas vin. Var en underbar kväll! Allt är underbart med honom! Nu ligger vi i sängen och jag vakna för en timme sen ungefär. För en gång skull tror jag faktiskt att jag mår bättre än Hampus, såhär morgonen efter haha. Brukar vara jag som vaknar med huvudvärk. Vi hörs igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0