Tips: P3 Dokumentär

Jag måste rekommendera er att lyssna på P3 Dokumentär (finns i poddappen på telefonen). Jag har inte fastnat i så många poddar och inte hittat någon bra heller, sen vill jag gärna lyssna på musik också men nu för tillfället tycker jag inte att där är något bra... gärna när jag åker till skolan och speciellt när jag åkte varje morgon och eftermiddag till och från praktiken för ett par veckor sedan var det skönt att ha något i lurarna. Dokumentärerna har varit perfekta! Intressant och lärorikt :)  De jag har lyssnat på och tyckt var bra är t.ex. Hagamennen, Fallet Thomas Quick, Peter Rätz MC-Infiltrtören, Mordet på Engla Höglund, Helénmordet och Verklighetens Lilja 4-ever. Alla dess bör man lyssna på! Väldigt bra, beskrivande och intressanta! Just nu lyssnar jag på Självmordet på Flashback. Det handlar ju om hemska saker men man får en bra bild av allt och det är intressant hur man får höra hur man missar i utredningar, eller hur saker inte ännu idag är upplösta eller hur man ibland gör fel i systemet och hur många människor som blir påverkade. TIPS TIPS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0