Hej


Klockan ringde för ett bra tag sedan men ligger fortfarande kvar. Hampus gick precis upp för att plugga och jag ska ut en sväng på väla för att köpa hem de sista nödvändiga sakerna till resan, sen ska jag också försöka plugga lite. Packat något har ingen av oss gjort än heller så jag eller vi är lite stressade. Haft fullt upp med Hampus lägenhet så har inte hunnit något annat. Igår höll vi på i 6 timmar med att tömma förrådet och städa klart. Utan Hampus mammas hjälp och lillebror hade det tagit minst 2 timmar till! Vi planerade på en lugn kväll hemma igår men det blev att vi gick ner till stan och käka en pizza med Hampus pappa och två andra sen drog vi hem till dem och titta på fotbollen. Trevlig kväll! Nu ska jag klä på mig och sen ut och trängas med patrasket på väla.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0