Tjugo böcker

 
Detta är alla böcker som jag har köpt eller lånat från biblioteket under denna kurs i svenska. 20 böcker och där har säkert varit någon mer och där är några böcker jag ska använda från den förra kursen i svenska. Var och lämnade tillbaka 6 stycken igår och nu ska jag sätta mig med resten (nästan alla) och börja skriva på vår individuella hemtenta som ska in nästa fredag men skönt att få det gjort eller i alla fall att ha påbörjat. 
 
Solen skiner ute och är lite avundsjuk på de människor som kan ta en promenad och njuta som den svensk man är, riktar huvudet upp i solen, stannar en lite stund och njuter av värmen. Haha alla gör sådär! Till och med jag igår, för ja, det var helt underbart! Är det lika fint väder i eftermiddag ska jag gå och möta Hampus när han slutar jobba och promenera längs havet och njuta. Men nu --> åter till plugget. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0