Mycket motion



Igår efter skolan åkte jag och träna, slutade 12 och var på gymmet lite efter 13. Körde 83 minuters intensiv träning, riktigt skönt! Lyssnade på podd samtidigt och tittade på halva familjen annorlunda som jag hade missat :) Kom hem lagom till att börja med maten så den var klar när Hampus kom hem från jobb :) Köttfärsås lagade jag och den blev jättegod! Åt ganska tidigt och eftersom jag brände lite på spisen tog vi en tripp ner till stan och köpte en sån skrapa på Clas Ohlsson och sen tog vi en lång promenad ner om hamnen och ut mot gröningen och tågabacken hem. Jättefin kväll, så fint väder och väldigt stilla. Dock inget folk ute, konstigt nog när det var så fint :) Så igår blev det mycket motion! Tummen upp! Myste sen hemma och bokade av ett hotell och bokade ett nytt till Berlin, kommer bli så perfekt! Längtar så! Kan visa någon bild sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0