365 dagar med körkortet


Haft mitt körkort i 1 år idag! :D tiden går så jäkla fort! Känns som det var precis som jag kämpade med flera dagar i veckan på körskolan och prov efter prov hemma på datorn, men allt blev grönt efter hand och på första försöket både på teorin och uppkörningen så klarade jag det :D Har aldrig pluggat så mycket och har aldrig haft så mycket nytta av det jag lärt mig som när jag tog körkort. Jag var så emot det i början för det var verkligen inget som intressera mig eller ett behov för mig. Men tackar min mamma och mig själv, även Hampus som hjälpte mig så mycket, för att jag har det idag, hade inte klarat mig utan det när Hampus bor här i stan och inte har bil själv. Buss/tåg är bra men bil underlättar och går snabbare i många lägen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0