Summertag

1.Vad ska du hitta på i sommar? - Ha en massa skoj! men bland annat åka både till London och Spanien. Gå på mitt första bröllop (i vuxet tillstånd) & flytta ihop med mitt hjärta ♥

 

 

2.Tre favoritplagg i din sommargarderob. - Går knappt att välja endast 3 st men bland annat är dessa (på bilden) snygga jeansshorts en favorit, även min fina massimo dutti klänning jag hade på studentfirandet och min gula skjorta jag köpte i Berlin. 

 

 

3.Baddräkt eller bikini? - Bikini! 


4.Något speciellt du ska köpa på sommarrean? - Nej, har köpt en typ poolklänning och lite nödvändiga småsaker som nagellackborttagningsmedel men inget köp som är planerat eller planeras att köpa. 

5.Vad läser du på stranden? - Just nu läser jag denna bok:
 

6.Favoritglass? - Twister är nog en favorit!

7.Bästa sommarminnet? - Finns ju så många! Första spanienresan med Hampus och första sommaren med honom! Resa utomlands med kompisar, studenten, london med mamma och etc. Finns ingen bästa, alla är lika bra!

8.Någon skönhetsprodukt du inte klarar dig utan? - På sommaren är det helt klart after sun/body lotion!
 
9.Vad gör du helst en regnig sommardag? - Myser med min pojkvän, tittar på lite serier, bloggar, shoppar bland annat :)

10.Bästa och sämsta med sommaren? - Det bästa är att det blir varmare (var är värmen?) och att man är ledig och det sämsta är väl kanske att sommaren är över så snabbt, vintern tar ju så himla lång tid! 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilket härligt inlägg :D

2015-06-21 @ 21:34:38
URL: http://ewelies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0