& så roligt vi har det

1 år och 8 månader tillsammas med denna fina kille igår! Som tiden går! ♥
 
Hej på er! Idag har det varit en lugn dag. Vakna med Hampus och gick upp med honom när han skulle köra till jobb men den gick jag och la mig igen, satte en timer på 35 minuter och när den plinga så var jag så sjukt trött så jag stängde av och låg i sängen 2 timmar till. Det behövdes! Gick sen upp och fixa mig lite och städade en aning (betoning på en aning) och sen åkte vi och käkade lunch på Tegel. Där var det: Helstekt tupp serveras med örtgräddsås, gelé, pressgurka samt tournerad potatis. Det var jättegott! Vi satt ute också, fast det var lite kallt så gick det faktiskt (hade hunden med också så var tvungen att sitta ute). Åkte sen hem och då tog jag en powernap på 25 minuter innan jag skulle bege mig till jobb och stängning. Trivs jättebra på jobbet förresten! Ska jobba imorgon också och nästa vecka 4 dagar, i juli så blir det en hel del *tummen upp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0