Makeup

 
 
 
 
 
 
Jag och Hampus ska på ett bröllop i slutet av juni och har äntligen hittat klänningen jag ska ha. Köpte den när jag och Hampus var en tur över till Helsingör, så förhoppningsvis har ingen likadan :) för 500 svenska riksdaler, riktigt kap. Älskar verkligen den! Ni får inte se bilder förrän det är dags ;) Så klänningen är klar och skorna tror jag att jag tar de silvriga med en liten klack som jag hade på min bal... MEN sminkningen... Vet inte hur jag ska göra. Vet ungefär hur jag skulle vilja se ut men kommer inte lyckas göra så det håller sig fint hela kvällen. Min balsminkning var jättefin och höll till morgonen efter men det var dyrt. Det var ett paket med hår och smink hos min frisör och tror det är ännu dyrare nästan att gå till hon som sminka och beställa en tid. Någon av er som vet vart man kan få en sminkning för ett bra pris? Vill inte lägga allt för mycket på det... Eller några speciella produkter för att få sminket att hålla länge? Help me! 

Kommentarer
Postat av: julia

om jag nu skulle sminkat mig ( gör dock aldrig de på sommaren ) så hade jag tagit ett tunt lager Foundation och ev lite solpuder ovanpå .

Svar: Ja det är så jag gör varje dag för vardagsminkning men inget som håller sig snyggt så många timmar, finns produkter och kombinationer som gör att det håller bättre.
Oliwia Eriksson

2015-06-03 @ 11:47:32
URL: http://www.mylifeasj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0