Löwengrip care & color

Mitt hår är kaos och jätteslitet! Blivit riktigt långt men slitet hängde med på köpet. Har insett att shampoo & balsam från h&m för 49 kr flaskan som har funkar perfekt innan, inte funkar längre på mitt hår. Gör bara håret rent men vårdar det inte. Så därför har jag införskaffat mig Isabella Löwengrip (blondinbella) Long Lasting shampoo och balsam. Fick även en hårinpackning på köpet och man handla LCC prdukter över 300 kr så fick man den på köpet som annars kosta 129 kr. Shampoot och balsamet kostar 159 kr st.
 
Har testat produkterna (inte inpackningen än) 1 gång än så länge och det verkar bra, doftar jättegott också, typ persika. Jag valde long lasting för jag måste verkligen börja tvätta håret mer sällan, kan lätt vara 4 gånger (som jag hade velat tvätta det, är jag bara hemma en dag så kan jag sätta upp håret i en knut fast det kanske ser lite fett ut men fortfarande rent, ja ni förstår) i veckan om jag inte tränat och 3 ska räcka, och med ett bra shampoo ska de räcka och fortfarande vara fräscht. Finns andra shampoo och balsam från LCC som för de som tränar mycket eller de som har torr hårbotten etc. Ska hoppa in i duschen nu och använda dem, får se om jag testar inpacknigen, tror jag håller mig till helgen i för sig, då jag ska klippa mig och slinga håret på torsdag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0